Ilyani Dakroh Ilyani Dakroh: JaM bArU..Yeay

Monday, August 22, 2011

JaM bArU..Yeay

SaLaM rAmAdHaN 22
Kalu memo pakai ELLE, Saya pon nak pakai ELLE gak, jgn jeles memo..
Terima kasih kepada yang memberi, saya sangat menghargainya
(^___________^)
(happy mood)

Sebenarnya jam lama, POLO kat bawah ni beli guna duit sendiri, sayang sangat2 kat dia, dah setahun guna, tapi sedih taw, sebab jam ni cermin da retak sbb:

-Jatuh masa basuh pinggan kat kenduri umah mak teh, huh bayang kan tinggi gak tu, tp pakai gak la.. sbb taim tu skit ja retak da.
-Yang kedua jatuh taim study nak exam, tu la gatai gantung kat board study tu apasai, guna plak pin yg tak kuat tu. Mau tak jatuh, bawah tu plak ada menda keras.. amik kau, retak lagi truk. sebenarnya nak tukaq cemin tp duit tadak maa.. tangguh dulu hasrat dihati.


~ Jam kesayangan~
Disebabkan sayang jam ni, n still elok dan boleh diguna,
rasa nak bagi kat
adik tersayang, ang mau dak kakteh jam polo cun aku neh?
hehehe
~nampak tak retak tu? dari minit 45 till 60 tu la garis retak dia..huhu~
sian jam saya, mesti da sakit kalu da boleh bercakap kan?
tapi sekarang dia dah ada teman baru
!
!
!
v

Ni la teman baru jam saya..pink gitu.. i like~

::cantik menarik hati tertarik..awwww::



~ jam ni insyaAllah akan menemani saya disemester baru nanti~

"Sayangi sesuatu sekadarnya kerana ianya bukanlah milik kita, tapi anugerah pinjaman dari ALLAH TAALA"








0 comments:

Post a Comment