Ilyani Dakroh Ilyani Dakroh: I'M YOUR SECRET ADMIRER

Monday, October 31, 2011

I'M YOUR SECRET ADMIRER

SaHaBaT, 
"I'M YOUR SECRET ADMIRER"


Tanpa undangan, kau menjadi pujaanku
Tanpa keinginan kau menjadi inspirasiku
Tanpa diduga, mungkin ini jodoh dariNya
Tanpa paksaan, kusambut namamu
menjadi dari sebahagian hidupku.

Kau disana dan aku disini
mungkin berbeda sedikit cuma
tapi kita dijalan yang sama
berjalan meredah laluan pencarian Ilahi

Inspirasi ini hanya dedikasi buatmu
Buatmu sahabat seperjuanganku
Biar kau tidak tahu siapa aku
Aku akan terus menjadi penguat dirimu.

Adakah kau tahu dirimu akan kuperhati selalu
gerak langkah dalam kehidupanmu
akan cuba ku ambil tahu
kerna "tanggungjawabku"
dan kerna aku meng"admirer"mu

p/s:
~Semoga kau cekal dan tabah setiap kali mendapat "something" dariku~
Awwwwww

~nanti kau kan tahu bila masanya~
i'm wanna be sweet secret admirer =)

3 comments:

  1. sangat mendalam..jgn salah faham ye dik, ni bukan utk utk opposite gender taw.. ni sesama muslimat utk saling menguatkan ukhwah antara kami~

    ReplyDelete
  2. seribu kata..seribu makna..
    hidup mnjdi secret admirer sgt seronok...
    sya juga dh prnh lakukan...& orgnya telah mengenali tnpa diduga...alhamdulillah jalinan kasih antara saya dan adik saya makin baik....dia juga sudi berkongsi masalah bersama saya... ^_^

    ReplyDelete