Ilyani Dakroh Ilyani Dakroh: Celebrate bersama.....

Monday, March 14, 2011

Celebrate bersama.....

MIMPI APA???

Ni hadiah untuk sendiri,
lama dah tak lukaih2 neh!!
PEMANGKIN SEMANGAT JADI MOTIVASI DIRI
(^____^)

Assalamualaikum dan Salam sejahtera, pagi ni genap umurku 21 tahun, mak aiiii.. 21 dah... tapi still muda kot, hihi hepy besday buat diriku, Moga kau tetap tabah walau apa jua situasi hidupmu, serahkan segalanya hanya untuk mencari redhaNya, Mencarinya tika susah dan senang dan ilyani sayang jangan kau pernah putus asa dengan hidupmu.... ni ayat sapa???? huh semalam (jumaat) dah plan jadual stadi for exam... kena kuatkan tekad supaya ikut plan tu, insyaAllah mudah-mudahan..Amin Ilyani!! Yappp~~Sedia untuk bertempur, siapkan segala perisai dan kelengkapan yaaa!! (Final MOOD)

HARI SABTU~ 12hb mac..
Ada EXPLORACE LEADERSHIP SKILL, memang best kot, even KAMI satu group kuliyah lain2 kan.. suma bley masuk, dari ict, edu, econs.. hmm best2 group 20A, 20B (group saya la tu) dpt jugak, top!! dua2, A and B dapat hamper, syok2 masuk leadership neh.. dalam kelas asik present, paling best berlakon jadik anak org indon, hahaha bapakku indon, makku malaysia.. hahaha bley dkatakan Leadership ni medan untuk practise cakap kat depan la tp sangat2 best la... (^_^)

Tengah-tengah best explorace tiba-tiba ada sorang makhluk alam, kira org istemewa jugak la, ajak celebrate besday, huhu awai g kot,lagi 2hari g, tp takpa la dia kata nak belanja, saya illegic dengaq belanja2 neh, trus la on kan, even menurut jadual stadi banyak jugak nak stadi petang tu, takpa la demi dia kan..hahaha

Lepas zohor kami pergi la keluaq, tau apa dia beli kat saya, baik sungguh la...

jeng



jeng


je


jengsss


ni dia~

habuan si besday Girl~~

~coklat fudge~
ingat nak beli yang besaq punya
tedetut betoi!!!



Keterujaan even just kecik!! takpa2
ku Faham
anda belum mampu..


Pastu kami makan sesama,
lama dah kita tak makan sekali cmni kan? huhu
kenyang sungguh, bebaloi2 kan?
nasi putih+tom yam+ sayur manyuq campuq+telur bungkuih special
umpppp, yummy
kenyang perut suka hati la!! hihi



??????? WHAT? O___o
lincu??? ingat saya mau ka? haa xsesuai, apa punya olang la,
orang bagi la pen exam ka, pemadam ka, mood exam neh!! ada pekdah jugak ann haha
sowi sayang bucuk2~ t melajuk susah plak, abis cancel adiah spesel sebenaq..
dont..dont..


Nak taw sapa yang spesel sangat tu

!
!
!
!
!
!
V

Haaaaa ni la, oLang terawai wish..... 2hari awai hahahA
MY SWEET KAK LONG!!
TELIMA KASIH LOOORH..
WAT SUSAH-
SUSAH JA!!



Wahai kak longku..
Terima kasih jadi sebab jadi kak longku..
Sori terkeluar awai masa ang setahun 6bulan
dah dapat adik comel neh!!
uittt comel kah?
then
aku dah jadi penyeri mama n baba
sebab suka teyak kuat kat umah
anak manja!
Bila besaq masak sesedap kat aku
makan maggie sesenyap dalam bilik
pastu sebab ang rajin masak,
aku jadi malas masak haha
ang tengok ang tengok
sapa akan terer lagi nanti!
Terima kasih jugak sebab suka
bebel-bebel kat telinga aku
pepagi kejut aku!!!
Terima kasih jugak sebab teman aku kat uia neh!!
Terima kasih atas segalanya
halalkan segala makan minum
Terlebih terkurang
mintak halal noh
Terima kasih jugak sebab jadi kakak yang baik
kepada 6 orang adik,
Jadilah contoh yang TERBAIK BUAT KAMI SUMA,
Semua orang tak sempurna, tapi kita perlu jadi lebih baik sehari ke sehari
RIGHT?
Minta Maaf andai selama ini ada terguris perasaan or whatever
bukan niat aku, ang pon taw aku neh cam mana?
tak suka gaduh2, lebih suka diam,
(bertolak ansur jugak aku neh)

who you are
whatever you are~

You are the only sister that I have in this world!


THANKS FOR EVERYTHING
AND LAST BUT NOT LEAST
SORRY FOR EVERYTHING
(^_________^)


0 comments:

Post a Comment